16:35:03 - 28.02.2008 najlepsze jest to, że P.Dyrektor wspiera sport... Wspiera wszystkie nasze zawody, czy to te klasowe, czy międzyszkolne... Mówi: "Grajcie, grajcie zawody międzyklasowe, ale nie na lekcjach"^^^^^^^^^ To przepraszam kiedy? Dziękuję
1898. buuu IP:83.31.5.222
01:02:27 - 28.02.2008 i znowu do szkoły.... :(
1897. IP:83.31.14.31
21:19:36 - 26.02.2008 delende est carthago
1896. . IP:83.17.192.244
21:43:53 - 25.02.2008 ja tam lubię swoją szkołę, uczę się tylko z przedmiotów rozszerzonych(bo mam bardzo wymagających nauczycieli). Resztę mogę olać, pozdrawiam
23:08:04 - 24.02.2008 właśnie... skoro syf to co tu jeszcze robisz? Przecież masz pare innych szkół do wyboru.
1893. IP:83.31.37.200
19:56:47 - 24.02.2008 budzik po co ta gadka, jak źle ci to spadaj, meczennik, ktoś cię tu trzyma na siłę
1892. uu IP:83.31.17.217
18:14:09 - 23.02.2008 po części racja :D
1891. budzik IP:83.31.151.26
18:09:36 - 23.02.2008 boze i znow rekrutacja... tez sie chcialem tu dostac strasznie, a teraz zaluje ze tu jestem... ta szkola to syf, znajomosci i uklady pierdole ta szkole
1890. KS IP:217.97.192.253
13:09:15 - 23.02.2008 Kryteria rekrutacji na ten rok jeszcze nie są zatwierdzone, ale mogę powiedzieć jak było to uregulowane w roku ubiegłym. W dziale dla kandydatów są Kryteria Rekrutacji i punkt 3 brzmi następująco:
Laureaci i finaliści ogólnopolskich olimpiad przedmiotowych przyjmowani są do szkoły niezależnie od osiągniętych wyników uzyskanych w postępowaniu rekrutacyjno - kwalifikacyjnym.
Punkt piąty brzmi:
- 14 pkt.- liczba punktów za tytuł finalisty w co najmniej jednym konkursie organizowanym przez kuratora oświaty, co najmniej na szczeblu wojewódzkim lub za tytuł laureata, finalisty innych konkursów organizowanych przez kuratora oświaty, lub za udział w II etapie olimpiady.
Zatem odpowiedź na Twoje pytanie jest następująca: poza kolejnością przyjmowani są laureaci i finaliści olimpiad, a finaliści konkursów przedmiotowych uzyskują 14 pkt.
K Studnicki
1889. IP:217.97.192.253
14:49:07 - 22.02.2008 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy finaliści konkursów przedmiotowych organiozowanych przez kuratorum są przyjmowani poza rekrutacją?
1887. .... IP:217.97.192.253
20:52:40 - 21.02.2008 Czekam aż pojawią się informacje o rekrutacji 2008/09. Moim zdaniem powinny już być chociaż informacje o klasach jakie są planowane, a tu cisza...
1886. ...:) hehe IP:217.75.60.15
12:48:57 - 21.02.2008 Serdeczne pozdrowienia dla kochnej Paulinki Zaręby:D:)
1885. wardaszka IP:217.97.192.253
23:36:38 - 19.02.2008 pozdro dla woznej Ewy. Ps Ewa dzięki Tobie nigdy fajek w kurtce nie zostawim
1883. IP:77.113.47.192
18:09:24 - 18.02.2008 m
1881. xxx IP:213.158.196.78
12:26:55 - 18.02.2008 beznadziejna strona,zdjecia ze studniowki do bani. Niby taka szkola z takim statusem a wstyd to ogladac. To dla wiesniakow hehehe
1880. twojastara IP:83.31.59.250
17:42:19 - 17.02.2008 No niestety prawda jest taka, że wysoki poziom nauczania w tej szkole trzymają tacy nauczyciele jak Nowakowa, Szymalska czy Kulesza. Szczytem wszystkiego są nowi nauczyciele typu Cudzichowa czy ten cały Malec, co ledwo żyje. Wydaje mi się, że poziom nauczania zależy poniekąd od nauczycieli - to dlaczego zatrudniani są ludzie, którzy się do tego absolutnie nie nadają?
1879. oi IP:80.244.149.98
16:05:17 - 17.02.2008 stres na lekcjach u p. Nowak? o a ja tego jakoś nie zauważyłem i nieodczułem
1878. IP:80.240.161.214
10:52:21 - 17.02.2008 hmm... moze po prostu nikt inny nie wykazuje inicjatywy... A Ci ktorzy biora udzial sa otwarci na propozycje... a to co robia, robia dobrze...
1877. uczennica IP:87.116.233.173
19:38:58 - 16.02.2008 Nie mogę zrozumieć dlaczego w szkolnych akademiach biorą udział ciągle te same osoby.Czy w szkole jest tylko 10 osób....?? Pozdrawiam
1876. IP:80.240.161.164
09:49:20 - 16.02.2008 chodzi o stres ktory byl na lekcjach p. Nowak:P... czytanie ze zrozumieniem..
1875. Ezz IP:80.244.149.98
22:52:04 - 15.02.2008 cyt z anka
"Własnie na wosie się dowiedziałam i to bez stresu który był u pani Nowak."
od kiedy pani Nowak uczy wosu?;x
1874. KS IP:80.50.246.254
20:26:17 - 11.02.2008 Prawda, złośliwość rzeczy martwych nie pozwoliła na uzyskanie fotek z apelu. Jeśli jednak ktoś ma kilka fotek z ostatniego apelu to proszę o podesłanie, a postaram się je szybko wrzucić na stronę. K Studnicki
1873. IP:80.240.161.227
20:05:05 - 11.02.2008 na tej stronie jest taka organizacja... trzeba czekac miesiac zeby sie jakies fotki aktualne pojawily... mimo iz sa robione na apelach... eh:/
1872. Roman G IP:87.116.238.98
20:04:03 - 11.02.2008 Nie lubimy: wysokich/niskich, grubych/chudych, ładnych/brzydkich, w okularach/bez okularów itp., w zależności od osobistych upodobań. R.... polecam krótki kurs gramatyki polskiej.
1871. r... IP:87.96.45.113
18:47:16 - 11.02.2008 A jakich nauczycieli nie lubicie ?
1870. anka IP:83.31.53.108
19:06:30 - 10.02.2008 sorry błąd się wkradł chodziło mi o klauzulę zaporową i politechnikę
1869. IP:83.31.15.220
19:04:42 - 10.02.2008 czemu zakonczenie bylo zle?
1868. anka IP:83.31.53.108
19:03:36 - 10.02.2008 No ciekawe rzeczy młode roczniki piszą. Sesja się skończyła to ja tez coś napiszę. Judasz ilu nauczycieli cię uczyło przez wszystkie lata 15? Jak miałeś historię i wos z panią Kuczyńską to skąd wiesz co jest na lekcji u prof. Kuleszy. Tak na marginesie gorące pozdrowienia. Tylko dzięki niemu moja matura miała tak wysoki wynik.Na pierwszym roku miałam chody na ćwiczeniach bo jaka jedyna w grupie wiedziałam co to mandat imperatywny i klazula zaporowa. Własnie na wosie się dowiedziałam i to bez stresu który był u pani Nowak. Prof. Szymalska mnie nie uczyła to nic nie wiem. Polski miałam z prof. Morawską i też na maturze było spoko.Geografia u pani Malec nie narzekam. Uważam że w zyciu kopernika bym nie zamieniła na rubinkowskiego i ekonomik. A co do studiów na politecznice to z mojego rocznika szli tam ci "mniej" zdolni. Akurat było się zdecydowanie łatwiej dostać na transport niż na prawo czy medycyne.Właściwie to politecznika brała wszystkich a po roku połowa odjazd. Więc nastepnym razem ostrożniej z tymi sądami o nauczycielach bo nie wszystkich znasz. pozdrowienia
1867. IP:83.31.7.175
13:56:57 - 10.02.2008 niedobre... :/
1866. IP:80.240.161.231
10:49:40 - 10.02.2008 dobre
1865. spec IP:80.244.149.98
19:09:15 - 09.02.2008 a dobre?
1864. IP:83.31.35.81
19:59:38 - 08.02.2008 a co z zakonczeniem? zle?
1863. IP:80.240.161.190
18:27:07 - 08.02.2008 kiedy bada fotki z apalu?
1862. IP:83.31.122.60
18:00:55 - 08.02.2008 było nawet spoko tylko to zakonczenie....:P
mamy FERIE!!!
1861. ... IP:80.240.161.219
15:46:10 - 08.02.2008 jak sie wam przedstawienie na walentynki podobalo???
1860. KS IP:80.50.246.254
21:18:56 - 07.02.2008 W piątki jestem w szkole w godz. od 8.00 do 14.15.
K Studnicki
1859. :) IP:77.253.84.187
20:38:26 - 07.02.2008 no właśnie...do kościoła! Bo podobno jeśli będzie mało ludzi ze szkoły to już za rok takich 3 dni wolnych nie będzie:P
1858. ojciec dyrektor T. IP:79.185.201.77
20:10:07 - 07.02.2008 zapomnieliście o rekolekcjach! 25-27 luty-dni wolne od nauki! do kościoła!
1857. Roman G IP:87.116.237.92
19:25:03 - 07.02.2008 Ferie w województwie mazowieckim zaczynają się 11.02.08, a kończą 22.02.08.
1856. pchor IP:153.19.108.10
19:07:57 - 07.02.2008 czyli do którego lutego?
1855. OSa IP:83.68.82.167
18:35:43 - 07.02.2008 panie Studnicki od której do której jest pan w szkole w piątki????? Pozdrowionka dla wszystkich z księgi gości
1854. Marycha IP:87.119.48.214
16:05:52 - 07.02.2008 ferie mamy do końca rekolekcji :P
1853. pchor IP:153.19.108.10
15:33:06 - 07.02.2008 dzieki za zajebistą odpowiedz
1852. aloes IP:83.5.145.83
15:25:35 - 07.02.2008 do konca ferii
1851. pchor IP:153.19.108.10
14:48:56 - 07.02.2008 do kiedy macie ferie?
1850. :) IP:87.205.196.152
14:34:04 - 07.02.2008 Boże ludzie przestańcie z tym naskakiwaniem. Jak wam sie szkoła nie podoba to nie idzcie do niej (bo przecież jest tyle innych wspanialszych) a jak juz w niej jesteście to sie przepiszcie do innej bo komentarze typu: "Do tej szkoły każdy głąb się dostanie. To nie ten poziom co kiedyś." są naprawdę pogibane. Weźcie sie zajmijcie czymś pożyteczniejszym.
1849. m. IP:83.31.107.236
18:22:52 - 06.02.2008 nikt Ci nie każe.
1848. Adam IP:83.31.58.106
23:06:34 - 05.02.2008 Same wypracowania.. aż mi sie nie chce tego czytać.
1847. --- IP:83.26.91.187
16:30:56 - 05.02.2008 żal...
1846. ...... IP:213.76.111.217
16:21:31 - 05.02.2008 Do tej szkoły każdy głąb się dostanie. To nie ten poziom co kiedyś.
1845. dj zmywak IP:79.185.157.203
09:25:40 - 05.02.2008 wybiera sie do tej szkoły.. mam baedzo dobrą średnią 2,8 chyba się dostane co?
1844. cenzor IP:217.75.60.29
01:53:53 - 03.02.2008 albo mi sie w oczach troi( co ma prawo dzisiejszego wieczoru) albo ktoś rozszyfrował napis księga gości= napierdalaj wypracowania. Coś wam sie w głowach chyba popierdoliło
1843. matóżysta IP:217.75.60.29
01:48:03 - 03.02.2008 ale było fajoszko na stódniufce
1842. Uczeń IP:79.163.52.42
00:13:55 - 03.02.2008 Są zdjeci ze studniówki 2008 3f na stronie szkły?
1841. lickmydick IP:80.50.246.254
23:43:53 - 02.02.2008 Ciekawe jak to jest być "...obecnym absolwentem..."???
1840. --- IP:83.26.75.248
21:32:00 - 02.02.2008 Tyle ile zostało tu napisane przez ostatnie dni to chyba nigdy na tej stronie się nie zdarzyło. Ale dobrze, że ten temat zainteresował tyle osób i że pojawiają sie tak obszerne posty:P. Nie zmienia to faktu, że Judash nie da sie przekonać, że w Koperniku nie jest tak źle jak on to przedstawia. Nauczyciele są jacy są i wątpię żeby ktokolwiek z nas miał wpływ na ich zmianę. Tak jak już wcześniej pisałam każdy na temat tej szkoły ma wyrobioną opinię. Niektórzy lepszą, inni trochę gorszą, bo w sumie to nudno by było gdybyśmy wszyscy jednym chórem powtarzali hasła mówiące o chwale i prestiżu jakim może poszczycić się "klasztor". W sumie to jest normalne, że każdy z nas chce udowodnić swoje racje, ale jak tak patrzę na ten spór, który pomiędzy nami sie toczy, to jest on dla mnie trochę bez sensu. Możemy tak pisać w nieskończoność, dlaczego ta szkoła jest dobra, albo inaczej dlaczego jest w niej tak strasznie niski poziom w nauczaniu, który sięga wręcz ekonomika bądź rubinka. Jeżeli komuś nie podoba się to jak uczą nauczyciele w Koperniku, to jeżeli jest byłym uczniem to niech zachowa wszelkie uwagi na ten temat dla siebie, a jeżeli jest obecnym absolwentem tego liceum to niech zmieni po prostu szkołę, nikt go przecież na siłę tutaj nie trzyma. no cóż.. ziemia sie kręci w tę samą stronę co zawsze, są 4 pory roku, a Kopernik jak miał swoich przeciwników i zwolenników tak będzie ich miał do momentu aż to liceum nie zostanie po prostu zamknięte..:P pozdrawiam, wszytkich biorących udział w dyskusji..:):)
1839. o. IP:80.50.246.254
19:22:23 - 02.02.2008 Do obeservera-obejrzalam Twoje posty na tej stronie i pozwole sobie kilka przytoczyć:
1.,,ale się kopernik pochwalił stronką: http://www.sraj.przez.net/index.html Stać Was tylko na taka stronkę.''
2.,,DAWNO JUZ NA oSTROWI SIĘ MÓWI, ŻE kOPERNIK TO PRZEREKLAMOWANA SZKOŁA I W DODATKU ZAKŁAMANA'' innych postów nie przytaczam,jednak przedstawiasz ciekawe zjawisko,które zaobserwowałam już dosyć dawno i widzę,że z roku na rok się nasila.Proszę,odpowiedz sobie na pytanie po co wchodzisz na tę stronkę? Jeśli nie umiesz odpowiedzieć na to pytanie to ja Ci pomogę.Jesteś jednym z tych osobników,którzy się do Kopernika nie dostali.Piszesz te posty po to żeby się pocieszyć,że wcale dużo nie straciłeś. Sam sobie przedstawiasz tę szkołę w gorszym świetle żeby sobie ulżyć i mniej żałować.Jeśli trafia się taki ktoś jak Judash,który był uczniem tej szkoly i wystawia o niej negatywną opinię odczuwasz satysfakcję i potrafisz napisać tylko:,,Judash tak trzymaj.'' Po co ma trzymać?? Po co mu dopingujesz?? Co masz z tego?? Jesteś żalosny,a takich ludzi spotyka się coraz więcej.Jest to naprawdę ciekawe zjawisko.Ja na stronę rubinka albo ekonomika nie zaglądam w ogóle.Moi znajomi,którzy chcieli iść na rubinka lub do ekonomika na stronkę Kopernika nie zagladają,natomiast Ci którzy się tutaj nie dostali odwiedzają tę stronkę notorycznie,pisząc głupoty i wmawiając sobie,że dużo nie stracili. Po co się oszukiwać? napiszę Ci tyle-nie jesteś gorszy bo się do tej szkoły nie dostałeś bo nie ma ludzi lepszych i gorszych,są tylko mądrzejsi i głupsi,ty należysz do tych głupszych.Mam do Ciebie i takich jak ty prośbę- dajcie se siana i nie zaglądajcie więcej na tę stronę,głupoty jakie wypisujecie tu o tej szkole nic nie wprowadzają.Szukajcie pocieszenia gdzie indziej. pzdr.
1838. observer IP:83.68.83.26
16:59:36 - 02.02.2008 Judash tak trzymaj. Pozdrawiam
1837. Judash IP:213.241.37.114
15:49:32 - 02.02.2008 odpowiadam trochę w odwrotnej kolejności:
-nick Judash ma trochę głębsze pochodzenie niż to że Judash zdradzal %), i nie porównuj proszę mojej matki do szkoły a zwłaszcza kopernika, i chyba żadne dziecko nie chciało by jego matka była porównywna do nauczania w szkole. Obojętny skoro nie chodziłeś do tej szkoły to po czym stwierdzasz że dobrze wykadają? Ja jako absolwent tej szkoły nie zwracam sie do niej z pretensjami tylko mówię że poziom i szkoła nie jest wcale taka super jak sie uważa, poprostu przyjęło sie że kopernik to dobra szkoła bo kiedyś nią była, etap prestiżu tej szkoły jak wszyscy stwierdzają polecam ten temat na ostrówmaz.com skończył sie kiedy odeszli Państwo Vogelgesung.
Observer- popieram Twoje wpisy.
Kopernik i rubinek też.
--- - nie mam negatywnych wspomnień z Kopernika, gdzie tak powiedziałem? mam wręcz przeciwne wspomnienia tylko nie z nauki, poznałem tam wiele wspaniałych ludzi i wiele przeżyłem i od razu do wcześniejszego postu: gdzie napisałem że nauczciel wymagający i utrzymujący dyscyplinę, wywołuje stres? we mnie nie wywoływał, ba na matmie nawet czasami mało na lekcji pisałem tylko patrzyłęm na tablice i jakoś dużo z tej lekcji wyniosłem a nie tak jak z innych.opinie o innych nauczycielach zbieram z opinni innych uczniów bo mam wielu znajomych z naprawdę różnych klas i roczników tej szkoły więc opinie ich są obiektywne, taka ankieta wśród przyjaciół i kolegów jest naprawdę lepsza niż jakaś przeprowadzona przez szkolnego psychola, nie piszę że Kopernik jest najgorszą tylko że nie jest najlepszą i że podupadła i się nie różni niczym od rubinka i ekonomika-tylko uczniami którzy wabieni są niby "prestiżem" tej szkoły którego dawno już nie ma, bo to jak ktoś zdał maturę zależy tylko od korków, to też wiem z doświadczenia mojego o kolegów bo na te uczelnie które są wysoko w rankingach uczelni wyższych podostawali sie uczniowie którzy chodzili właśnie na jakieś zajecia pozalekcyjne,a Ci którzy oleli, nie chodzili na korki tylko zadowalali się nauką w szkole to chociażby mieli same piatki, i tak pokończyli na gorszych uczelniach, kończąc ten post powtórzę po raz kolejny: tylko Ci nauczyciele których wymieniłem potrafią czegoś nauczyć w tej szkole pozostałym albo sie nie chce albo nie potrafią, nie każdy z nich jest surowy i każdy za to potrafi utrzymać jako taką dyscyplinę i strasznego stesu nie wzbudzają wiele razy niektóre nauczycielki jak Pani Nowak i Szymalska opowiadały nam przednie dowcipy rozładujące stres w szkole i polepszające relacje uczeń-nauczyciel a mimo to pofrafiły też być surowe, dodam jeszcze że nie jestem niedowartościowany, nie miałem strasznych problemów w szkole ani stresów ani złych wspomnień, wręcz przeciwnie. Pozdrawiam
1836. obojętny IP:91.94.178.95
14:35:50 - 02.02.2008 Obserwuję waszą dyskusję. Postanowiłem się dołączyć. Nie jestem absolwentem tej szkoły, ale znam osobiście wielu byłych uczniów i nauczycieli obecnie uczących, o których Judash wypowiadał sie negatywnie. Moim zdaniem ci nauczyciele znają się świetnie na wykładanej profesji. No cóż, ze złego materiału to i geniusz nie zrobi dzieła. Szkoły średnie zwane są często Alma Mater. Judash jako absolwent tej szkoły zwraca sie do niej z pretensjami, to tak jakby swej matce pluł w twarz za to,że jest. A swoją drogą może i słusznie, bowiem jego nick Judash(Judasz)znaczy tyle co zdrajca. Więc się nie dziwię.Również pozdrawiam
1835. observer IP:87.116.237.125
14:18:25 - 02.02.2008 Do o.
Zdawalność matury uczniów na Kopernika jest odzwierciedleniem tego, że większość uczniów z Kopernika chodzi na korki, i tam dopiero sie czegoś uczą.
1834. Kopernik i Rubinek IP:80.244.149.78
13:55:10 - 02.02.2008 A ja tam myślę, że we wszystkie szkoły są takie same i tak naprawdę wiele się można nauczyć we wszystkich tylko trzeba tego naprawdę chcieć. Twierdzę tak gdyż było mnie dane chodzić do jednej i drugiej. Napewno Kopernik i Rubinek mają wiele do zaoferowania swoim uczniom. Są to przecież szkoły o diametralnie odmiennych kierunkach kształcenia. Tu kształcenie ogólne tam techniczne z elementami ogólnokształcącego. Ale gdybym miał zdecydować to jakoś na Rubinkowskiego czułem się troszeczkę lepiej, ta szkoła ma swój jakiś niepowtarzalny klimat o którym trudno jakoś pisać po prostu trzeba to przeżyć. A dziś ukończyłem studia pracuję i wszystko jest OK.
1833. .... IP:80.244.149.21
13:04:11 - 02.02.2008 Kartaginę trzeba spalić:)
1832. --- IP:83.26.91.49
12:54:30 - 02.02.2008 wiecie co?? ten cały spór jaki toczymy, na temat czy Kopernik to faktycznie jedna z lepszych szkół czy też nie, nie ma chyba sensu, ponieważ każdy ma swoje wyrobione zdanie na temat tej szkoły. Jak dla mnie (dla większości również) Kopernik jest niewątpliwie jedną z lepszych, natomiast dla niektórych pozostanie szkołą o bardzo niskim poziomie nauczania, w której zaistnieć mogą tylko nauczyciele trzymający rygor i dyscyplinę, a reszta nie ma odpowiednich kwalifikacji by uczyć w tym LO. Tylko szkoda Judash, że masz takie negatywne wspomnienia z ogólniaka.
1831. o. IP:80.50.246.254
10:43:35 - 02.02.2008 Do observera- tu nie o to w tym wszystkim chodzi. Nikt nie pisze,że nauczyciele Kopernika nie poradziliby sobie z uczniami Rubinka.Mogłabym równie dobrze napisać,że nauczyciele których wymienił Judash nieźle by usadzili uczniów Rubinka,ale nie jest to prawdą gdyż tak jak pisałam wszędzie różni są nauczyciele i różni uczniowie.Nie kierujmy się stereotypami i nie próbujmy nikogo zaszufladkować ze względu na szkołę.Jeśli nie zrozumiałeś mojej poprzedniej wypowiedzi to Ci napiszę dobitniej- do Kopernika dostają się uczniowie z najwyższą liczbą punktów dlatego też Kopernik jest szkołą cieszącą się wysokim poziomem i ma do tego prawo.Realia są takie,że mimo,iż poziom z roku na rok spada to i tak do Kopernika chodzą najlepsi ucznowie z Ostrowi i okolic co nie wyklucza tego,że na Rubinka też są uczniowie dobrzy i mają jakieś osiągnięcia.W Lubiejewie też zdarzają się dobrzy uczniowie,którzy dostają się na dobre uczelnie, jednak o poziom Kopernika nie ma się co spierać. Obiektywnie wśród szkół w powiecie jest najwyższy o czym świadczy ilość oraz poziom zdanych matur..Dla mnie temat nie podlega dalszej dyskusji. Pzdr.
1830. Jasmin IP:91.94.198.115
10:14:33 - 02.02.2008 Judash proszę, nie wstrzymuj Ziemi, nie ruszaj Słońa!! Czy ty się zastanowiłeś nad tym, co napisałeś? Nauczyciele mają być postrachem uczniów, mają trzymać pistolet pod biurkiem i strzelać?Bo wyobrażam sobie,że prośba o ciszę już nie wystarcza rozgadanej gawiedzi. Z tego co napisałeś wynika, że tylko tacy nauczyciele są wspaniali, którzy wprowadzają na lekcji stres i dyscyplinę. A ja ci powiem, że miałam takich nauczycieli, którym daleko było do wprowadzania dyscypliny, a jadnak dyscyplina na lekcji była bo trzymał ją poziom naszej klasy. Szanowaliśmy tych nauczycieli właśnie za swobodę, jaką mogliśmy mieć na lekcji, docenialiśmy ich i słuchaliśmy z zaciekawieniem bo nikt nie pocił się ze strachu, nikt nie czuł się zastraszony. Podziękuj więc swojej byłej klasie za brak dyscypliny i tym samym zły dostęp do wiedzy. Ja nauczyłam sie dużo u takich nauczycieli, bo nie stresowana główka pracowała!!! Trzeba było wykorzystać łagodne usposobienie tych nauczycieli do przyjemnej nauki na lekcji, ale skoro Twoi koledzy woleli raczej dać upust swojej dziczy, to do nich miej pretensje. Dalej piszesz,że niektórzy nmauczyciele żle wykładają, że nie maja zdolności do tego. Więc napiszę jeszcze raz: niech każdy raczej zastanowi się nad swoją zdolnoscią do rozumienia tego, co mówi nauczyciel, bo może się okazać,że nauczyciele świetnie wykładali, tylko ktoś nie potrafił zajarzyć. Pozdrawiam
1829. observer IP:87.116.237.28
09:31:13 - 02.02.2008 Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.
1828. observer IP:87.116.237.28
09:27:39 - 02.02.2008 Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.
1827. observer IP:87.116.237.28
09:27:18 - 02.02.2008 Tak więc weśćie sobie uczniów nie z taka ilością punktów jak macie i spróbujcie ich nauczać. A ja widzę , że na Rubinku właśnie sobie z takimi uczniami radza i maja jeszcze jakieś osiągniecia.
Jeszcze raz zamiecie sie uczniami z Rubinkiem i wtedy mówcie o poziomie szkoły. Cwaniaki z Kopernika.
1826. observer IP:87.116.237.28
09:24:53 - 02.02.2008 Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.
1825. --- IP:83.26.91.212
07:57:23 - 02.02.2008 Judash, widzę, że nie dasz się przekonać, co do tego, że Kopernik to nie jest najgorszą szkolą na świecie. Ale co chcesz od tego jak uczy pani Kuczyńska?? Ja też miałam z nią historię i jakoś nie wyobrażam sobie aby te lekcje inaczej przebiegały. według ciebie co miała by robić? biegać dookoła ławek i tłumaczyć temat? Z tego co pamiętam, na każdej lekcji temat był dobrze wytłumaczony. A że tobie nie chciało się słuchać tego co ona w danej chwili mówi to już inna sprawa. co do nauczycieli polskiego, zauważ, że nie ma tam tylko jednego nauczyciela tego przedmiotu a jest kilku. Skoro miałeś polski z panią Bugajską i twierdzisz, że nic cię nie nauczyła, to na miłość boską nie wydawaj sądu o reszcie nauczycieli. świetną nauczycielką polskiego jest pani Rawa-Sadowska. Da się z nią pogadać, pośmiać, ale potrafi zapanować nad klasa kiedy trzeba i przekazać to co trzeba. pozdrawiam :)a tak przy okazji, kiedy skończyłeś edukację w tym liceum??
1824. Judash IP:213.241.37.114
02:39:58 - 02.02.2008 Do o: Z perspektywy czasu widzę że właśnie tak jest że wymagający na sprawdzianach i pytający nauczy nawet opornego, spytaj każdego kto miał z panią Nowak czy sie czegoś nauczył i każdy Ci powie że czy chciał czy nie chciał z każdej lekcji poprostu musiał coś wynieść inaczej by nie zdał, ja do tej pory pamiętam niektóre rzędy tablicy mendelejewa, więc co do tej łopaty to nie do końca prawda. Historii uczyła mnie Pani Kuczyńska, biologii Pani Szymalska którą wymieniłem w dobrych nauczycielach, polskiego Pani Bugajska, u której nic na lekcji nie robiłem, nic sie nie uczyłem i strasznie sie cofnąłem,pamietam że Pani B. nie znała treści "Chłopców z placu broni" co naprawdę mnie zszokowało bo kto jak kto ale nauczyciel polskiego powinien tą lekture znać, w pozostałych twoich stwierdzeniach sie zgadzam,
Do Jasmin:
Mógłby wymienić uczniów ale dyrektor nie ma raczej dużego wpływu na wybór uczniów, zwłaszcza że poziom ich poziom z roku na rok spada, słuchaj, jak ja mam rozumieć coś czego nie rozumie ktoś kto mi to wykłada? jak mam rozumieć coś co wykłada mi ktoś kto nie umie poprostu mi tego wyłożyć bo nie ma do tego zdolności i nie nadaje sie do pracy z młodzieżą?Jam mam rozumieć coś w klasie gdzie nie ma porządku i dyscypliny której nie potrafi wprowadzić nauczyciel? co od razu prowadzi do tego że myśle że powinni oni wprowadzać dyscyplinę i być surowi, bo każdy albo większosć uczniów z natury jest leniwych, jeszcze do pocisku do profesorów to dopiero na studiach poznałem ludzi którzy potrafią nauczać i mają wiedzę bo tutaj jak większość o coś zapytać to jeśli to wykracza poza program aktualnych lekcji to nie wiedzą, a czasami nie potrafią nawet rozwiazać aktualnych zadań i mylą sie w podstawowych rzeczach.Pozdrawiam
1823. Ezz IP:80.244.149.98
22:50:09 - 01.02.2008 Judash dobrze gada, co do nauczycieli tez sie zgadzam poniekad. Nauczyciel u ktorego w klasie jest glosno i mowi sam do siebie chyba nikogo nie nauczy (jest tu paru takich nauczycieli...) to trzeba sie samemu starac o swoja wiedze.
1822. Jasmin IP:91.94.197.246
21:55:54 - 01.02.2008 Całkowicie zgadzam się z przedmówcą, nikt nikomu do głowy łopatą nie nałoży i jak ktoś się chce nauczyć to się nauczy. Więc całkowicie też nie rozumiem uwag dotyczących kadencji dyrektora. Jeśli nawet rzeczywiście miałaby ona wiele do zyczenia, to w jaki sposób wpływa na niski poziom nauczania??? Jesli ktoś powie ,że mógłby może wymienić nauczycieli, którzy rzekomo są bylejacy i niepotrzebni, to tak samo mógłby wymienić uczniów,bo może to raczej oni są bylejacy i do niczego, prawda??? Winę zawsze widzi się w kimś, nie w sobie. Jesli ktoś się czepia ,że dany nauczyciel żle wykłada, niech pomyśli raczej nad swoją zdolnością a raczej niezdolnością do rozumienia tamatu zanim wyda sąd.Wiesz czemu to piszę Judash, bo za wiele jadu jest w Twoich postach , za wiele byś był obiektywny.
1821. o. IP:80.50.246.254
21:01:53 - 01.02.2008 Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.Tak jak Judash wcześniej pisał-,,poziom uczniów jest w tendencji spadkowej'' dlatego też mówi się,że poziom Kopernika spada i jest to prawdą.W każdej szkole są różni nauczyciele,ale jeśli ktoś chce się uczyć to na pewno się nauczy. Do Judasha- nie wiem jaką miarą oceniasz nauczycieli naszej szkoły,jednak wydaje mi się(biorąc pod uwagę nazwiska nauczycieli jakich wymieniłeś),że dla Ciebie dobrym nauczycielem jest ten, który zmusza do uczenia się pilnując na spr.i pytając.Jednak według mnie do obowiązków nauczyciela nie należy zmuszać do uczenia się.Piszesz,że w tej szkole sie cofnęłeś,ale wegług mnie to nie z winy nauczycieli tylko Twojej. Kto Cię uczył historii,biologii czy polskiego?? a tak na marginesie to nie ma takiego nauczyciela który by Ci łopatą do głowy wiedzę z tych przedmiotów włożył.Gdybyś chciał to byś się nauczył sam bez niczyjej pomocy gdyż wystarczy do tego otworzyć podręcznik.
1820. --- IP:83.26.88.115
20:12:26 - 01.02.2008 hmm... widzę, że bardzo często i intensywnie wchodzisz na stronkę kopernika. nio ale dobrze, powróćmy do wcześniejszego tematu, może i kadra nauczycielska, faktycznie w większości pozostawia wiele do życzenia, ale ty wcześniej upierałeś się, że Kopernik niczym w poziomie nauczania nie różni się od rubinka co jest kompletną bzdurą. Zauważ, że każdy wybierając szkołę na pierwszym miejscu stawia właśnie "klasztor", później ekonomik, no a w ostateczności rubinek.
1819. .... IP:80.244.149.21
18:48:55 - 01.02.2008 W sumie jest sparing ale bez pocisków bo zaraz by były posty kasowane
1818. Judash IP:89.77.153.100
18:42:28 - 01.02.2008 Ależ mamy sparing tylko że słowny
1817. .... IP:80.244.149.21
18:34:55 - 01.02.2008 Może jakiś sparing:D
1816. Judash IP:89.77.153.100
18:32:27 - 01.02.2008 Wiadomo, że są lepsze licea w Polsce ale właśnie próbuje powiedzieć że w Koperniku nie jest lepiej niż w innych szkołach i że tak jak każda szkoła ma tylko parę dobrych nauczycieli których wymieniłem wcześniej, nauczyć sie znacznie wiecej to nie wiem z czego powiedziałem na jakich lekcjach się czego nauczyłem i powinno starczyć i każdy kogo znam nie ważne w jakiej klasie i jakich miał nauczycieli mówią to samo tylko że dodają że z polskiego nauczyła ich jeszcze czegoś Pani Olender, wymień mi jeszcze nauczycieli z tak licznej kadry naszej byłej szkoły którzy czegoś Cię nauczyli i jeszcze uczą
1815. --- IP:83.26.88.115
18:28:03 - 01.02.2008 Powiem ci jedno wystarczy tylko uważniej czytać i nie musisz niczego wyszukiwać. Kopernik, faktycznie może nie jest równy poziomem z niektórymi liceami,np. w łomży, ale nauczyć się tu można znacznie więcej niż w w szkołach, które wcześniej zostały już wielokrotnie przytoczone. To , że masz do żal do części swoich nauczycieli nie upoważnia cię do tego by wszystkich wrzucać do jednego worka. A co do dyrektora, faktycznie jego kadencja mogłaby przebiegać o wiele lepiej...
1814. Judash IP:89.77.153.100
18:09:14 - 01.02.2008 P.s. dziękuję Panie Studnicki za nie usuwanie postów
1813. Judash IP:89.77.153.100
18:07:06 - 01.02.2008 Nigdzie nie powiedziałem że jestem taki strasznie inteligentny i nie chciało mi sie przeszukwiać Twojego posta w poszukiwaniu tożsamości płciowej, to raz, dwa tak, czułem sie nie doceniany i dlatego piszę takie a nie inne komentarze, czy gdybym czuł sie doceniony pisał bym inaczej? masz rację. Co do rubinka i ekonomika patrz wpis niżej, w rubinku i ekonomiku odstraszają tylko uczniowie z zawodówek i niektórych techników. Cały czas negujecie moje twierdzenia i ja stawiam na nie cały czas swoje, zdaje mi się, chociażby warte uwagi dowody, a poprzyjcie swoje tezy? napiszcie czemu ach czemu Kopernik jest taki genialny? Moze to dzięki dyrektorowi? co nie? czekam teraz na wasze dowody i chętnie zmierzę się z krytyką moich poprzednich wpisów.
Pozdrawiam
1812. Roman G IP:83.68.83.16
17:57:10 - 01.02.2008 Na mieście mówi się, że w przyszłym roku szkolnym mają być w Koperniku cztery klasy pierwsze, zamiast dotychczasowych ośmiu.
1811. --- IP:83.26.88.115
16:45:22 - 01.02.2008 Judash, skoro jesteś taki strasznie inteligentny po samej formie czasownika jaką użyłam w swojej poprzedniej wypowiedzi, powinieneś zauważyć że nie jestem facetem a kobietą. to było tak w formie sprostowania. Natomiast jeżeli chodzi o poziom w koperniku, to niestety ale nie masz racji. No dobrze, skoro twoim zdaniem jest to kolejna szkoła dla idiotów i nie można się tu rozwijac, to czemu nie przeniosłeś się do ekonomika albo okrytego chwałą rubinka skoro poziom w tych szkołach sięga właśnie tego LO?? Byc może czułeś się nie doceniany przez nauczycieli, dlatego teraz wypisujesz takie a nie inne komentarze... pozdrawiam
1810. Judash IP:89.77.153.100
15:48:44 - 01.02.2008 poprawka nie studiów tylko kierunków
1809. Judash IP:89.77.153.100
15:48:04 - 01.02.2008 Co do baletu to nie wiem gdzie powiedziałem że sobie nie radzę na PW, a po drugie jasne każda uczelnia ma słabe i dobre wydziały ale niestety PW i Pwr ma więcej tych lepszych i najlepszych wydziałów niż inne szkoły, popatrzcie sobie biedacy rankingi szkół to zobaczycie na jakiej podstawie stwierdzam że UWM i PB są do dupy, uczelnia na której nie ma fizyki na większości studiów technicznych to nie uczelnia, bo co to za inżynier co fizyki nie zna? Jaśmin i Mlody 85 naprawdę poziom na PW jest wyższy od innych uczelni technicznych o uniwerkach nie mówię, bo nie znam, nie składałem podań, nie wiem dobrze ale rankingi szkół chyba coś znaczą? czy robi je Układ może? do nowego: z perspektywy czasu patrzę że rzeczywiście w innych szkołach rozwinąłbym się tak samo jeśli nie lepiej, masz rację, wszystko co sie nauczyłem potrzebnego to sie nauczyłem na korkach o matmie nie gadam bo matma ze studiów to zupełnie inny poziom niż liceum, ale podstawy można znać, zgadzam sie takze że na problem szkoły wpływa też poziom uczniów który jest w tendencji spadkowej i po raz kolejny powtórzę: na PW radzę sobie świetnie ale tylko dla tego że sam pracowałem w liceum i na korkach, dziękuje i pozdrawiam
1808. Jasmin IP:79.162.60.149
15:06:26 - 01.02.2008 Całkowicie zgadzam się z Młodym85.. LUDZIE!!! KTO TO WYMYŚLIŁ,ŻE POZIOM NA WARSZAWSKICH UCZELNIACH JEST WYŻSZY???!!!! I racja dla Anusi.
1807. Anusia IP:79.162.60.149
14:57:18 - 01.02.2008 Ha ha ha. Naprawdę śmiać mi się chce, gdy czytam jacy to niektórzy pokrzywdzeni przez niski poziom w koperniku. Ja uważam,że ten niby niski poziom to niekoniecznie wina dyrektora, ale przede wszystkim jest to poziom młodzieży, który rzeczywiście jest inny niż naście lat temu. Oczywiście nie uogólniam,ale cóż, młodzież już nie ta. Drogi Judash, nie wiesz,że złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy?! Więc może naucz się "baletu" zamiast zwalać wszystko na poziom w szkole. Ja też kończyłam kopernika i problemów ze studiami i pracą nie miałam.
1806. Mlody85 IP:213.184.21.226
14:47:34 - 01.02.2008 a wyladowales gdzie?? na niby zajebistej politechnice warszawskiej?? i jestes taki mądry ze wszystko wiesz i Twoja uczelnia jest najlepsza?? uwierz mi to ze studiujesz w Warszawie nie znaczy ze w innych miastach poziom jest nijaki :] i moze lepiej abys wyladowal na uwmie czy w bialymstoku bo wtedy nauczyl bys sie wiecej skromnosci.
1805. Kamil IP:83.31.57.241
12:27:16 - 01.02.2008 ŁADNA JEST POGODA
1804. nowy IP:83.31.47.215
08:40:25 - 01.02.2008 Judashu, współczuję Ci, że popełniłeś życiowy błąd idąc do kopernika. Prawdopodobnie bardziej byś się rozwinął w Lubiejewie lub w rubinku. A jeśli masz tendencje do krytykowania wszystkiego, to zapisz się do zielonych i uwieś się na drzewie nad rozpudą. nowy.
1802. Judash IP:89.77.153.100
22:25:48 - 31.01.2008 A i jeszcze dodam do --- że jeśli nie cofnąłeś/cofnęłaś sie w rozwoju w tej szkole to znaczy że poprostu bardziej cofnąć sie już nie możesz, z jednej strony Ci gratuluję jednak z drugiej współczuję
Pozdrawiam jeszcze ekipę RW familię białych,Dźwiga i Olka-"ulubieńca dyrektora" jak i mojego brata
1801. Judash IP:89.77.153.100
22:21:37 - 31.01.2008 Do ---nie wiem do jakiej klasy chodziłeś i na jakich studiach jesteś,a ale ja w tej szkole nauczyłem sie tylko matematyki chemii i troszkę biologi bo z biologii byłem strasznie oporny a z reszty przedmiotów się cofnąłem, gdyby nie to że chodziłem na korki z fizyki od drugiej klasy, co robił każdy kto myślał o dobrych studiach technicznych to bym teraz wylądował gdzieś w białymstoku albo UWMie, tak więc:fizyka-shit,wos-shit,historia-shit filozogia?? po co to komu? tylko po to jest ten przedmiot by Filo miał prace, informatyka z kocielskim-shit,polski- straszny shit jak nie wiem tu to sie naprawdę cofnąłem prawie do poziomu zerówki,angielski jakotako, geografia-shit
Którko podsumowując odkąd KAZIK Rządzi ta szkoła dąży do poziomu rubinka, ja nie wiem jak inni ludzie tego nie widzą,
Ps.Pozdrowienia i podziękowania bo to mi sie jeszcze na łamach tej księgi nie zdażyło dla Pani Horodok, Przeździeckiej,Szymalskiej, Nowak oraz dla najlepszego profesora w szkole Pana Chuda.
Dziękuje skończyłem Howgh
1800. --- IP:83.26.93.248
17:20:59 - 31.01.2008 Droga "była absolwentko" jakoś nie zauważyłam abym chodząc do klasztoru, cofnęła się w rozwoju. Bardzo cię proszę, nie przesadzaj co do fatalnego poziomu nauczania w koperniku, gdyż nie jest to prawdą. Już wolę mieć 3 czy nawet 2 w klasztorze, niż 4 lub 5 w rubinku. Fakt nauczyciele może czasami za dużo wymagają w stosunku do tego co przekazują na lekcji, ale jak dla mnie jest to mobilizacją do pracy... a i jeszcze jedno.. z tymi studiami to też nie jest tak do końca jak to koleżanka przedstawiła... pozdrawiam:):):)
1799. observer IP:83.31.49.23
11:30:04 - 31.01.2008 Sprostowanie:
nie chodzi mi o to, że nauczyciele są źli, czy tez uczniowie. Po prostu szkoła nie ma juz takiej renomy jak naście lat temu.
1798. alicja IP:83.31.47.215
10:27:01 - 31.01.2008 czy szkoła jako budynek jest zakłamana, czy nauczyciele kłamią, że Ziemia się nie kręci, czy szanowny przedmówca pisze bzdury.
1797. observer IP:83.68.83.195
07:18:27 - 31.01.2008 DAWNO JUZ NA oSTROWI SIĘ MÓWI, ŻE kOPERNIK TO PRZEREKLAMOWANA SZKOŁA I W DODATKU ZAKŁAMANA.
1795. była absolwentka IP:62.233.204.82
16:24:06 - 30.01.2008 szkoła jako budynek OK.Powiesz komuś że chodzisz do "zakonu" i już myślą że jesteś dobrym, porządnym uczniem. A prawda jest taka że w tej szkole nie tylko się nie rozwijasz ale wręcz cofasz....Niedosyć ,że trzeba tu się więcej uczyć żeby mieć takie same oceny jak ktoś słabszy np. z Rubinka (i to na pamięć)to nawet na maturze swoi nauczyciele bardziej pilnuja niż Ci z innych szkół.A potem Ci słabsi uczniowie ze "słabszych" szkół dostają się na UW,SGGW,SGH itd a ci z naszej szkoły idą na studia zaoczne,bo mają mniej punktów nawet z ustnej......
USUWANIE WPISÓW
Zasady umieszczania wpisów do Księgi Gości LO w Ostrowi Maz.
To miejsce stworzone specjalnie dla Was z myślą abyście mogli nawzajem wymieniać się opiniami i prowadzić dyskusje. Zależy nam na opiniach przemyślanych, które przekazują innym użytkownikom Wasze poglądy. Jeśli nawet nie zgadzacie się z nimi, to nie jest to powód do obrażania ich autorów. Dbajcie o poziom dyskusji.
Nie będziemy publikować opinii, które:
nawołują do przemocy,
są skrajnie rasistowskie, antysemickie, szowinistyczne,
są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego,
zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe,
zawierają reklamy produktów lub usług,
propagują alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające,
obrażają osoby publiczne,
obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji,
mogą łamać prawa autorskie.
Aby uławić odczytanie innym Waszych komentarzy prosimy o staranne pisanie i przestrzeganie zasad ortografii.
Nie wszystko co napiszecie, ukaże się w Księdze Gości. Nad odpowiednim poziomem dyskusji i przestrzegania prawa czuwa opiekun strony K Studnicki. Pamiętajcie, że moderacja to nie cenzura! Chodzi tylko i wyłącznie o poziom zamieszczanych opinii, a nie o prezentowane poglądy.
Chcielibyśmy Wam zwrócić uwagę, że LO im. Mikołaja Kopernika nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Przypominamy, że osoba zamieszczająca opinie zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Czekamy na Wasze interesujące komentarze i opinie!
Masz pytanie, problem lub propozycję? Skontaktuj się z nami. opiekun strony K. Studnicki